Namco
Mäki 2007.01.01. 21:58
Történelem
Namcót 1955-ben alapították Tokióban, Masaya Nakamura által a név alatt Nakamura Manufacturing Ltd. It kezdődött azáltal, hogy termel a mechanikus hintalovak és hasonló gyerekek útjait, melyikeket helyezték el sok áruházban Yokohamában és Nihonbashi-ban. Ez keresztül folytatta ezt a sor termelést az 1960-as évek, és kiterjedt az utaknak az összeadásával, amiket 1966-os Walt Disney karakterek után modelleztek.Namco volt az ipar első gyártója hogy fejlődjön, és kibocsátás volt egy sok játékosból álló, sok kabinetből álló versengő játék, Final Lap, 1987-ben. Ez a játék megengedte akár 8 játékosnak, hogy versenyezzen, amikor négy 2 résztvevős kabinetet összekapcsoltak egy egyszerű hálózatban. 1988-ig a vállalat tőkéje 5,500 milliót múlt felül Yen.1989-ben, egy másik verseny szimulálásjáték, Winning Run, kibocsátották; az ugyanaz év, a vállalat szaktudása hajtó szimulálással megérett az Eunos Roadster Driving Simulatornek, egy a Mazda Motor Corporationnel közös közös vállalkozásnak, a fejlesztésével, amit követett egy forgalmi biztonsággal kapcsolatos nevelési program, amit Mitsubishivel fejlesztettek. Az 1990-es években Namco elkezdett közvetlenül árulni érme-működtetett árkádjátékok a kiegészítő Namco Americán keresztüli Egyesült Államokban. Sennichimae Plabót kinyitották Osakában miközben jellemezte a nagyarányú árkádszórakozás egy új fogalma, és Namco Wonder Eggst, egy szórakoztató parkot, kinyitották Tokióban. További vidámparkokat nyitottak ki Namco Wonder Park Sagamiharát és Namco Wonder Cityt beleértve.
1993-ban Namco összeolvasztotta az amerikai árkádoperációját, a Namco Operations, Inc., az újonnan szerezett Aladdin a Castle, Inc. hogy alakítsa Namco Cybertainmentöt, Incorporated miközben a legnagyobb árkádvállalatként hozza a vállalatot az előtérnek a világban. Következő években a Namco Cybertainment, Inc. (NCI) több másik árkádüzemeltetőt vett miközben tovább megerősítette a vállalat teljes árkádoperációját. NCI most árkádokat működtet a nevek alatt Time Out, CyberStation, Aladdin Castle, Diamond Jim, Space Port, és Pocket Change.
Valamint 1993-ban Ridge Racer, egy hajtó szimulálásjáték, árkádokba lépett be miközben jellemezte 3D computer grafika; a játékot később a Sony PlayStationnek kibocsátották. A vállalat leghíresebb játékai közül egy másik, Tekken, kibocsátották 1994-ben melyik volt hamarosan balra fordult szintén a PlayStationnek.1995-ben a játék Soul Edge (Soul Blade a PAL régióban) kibocsátották. Ez volt a második játék hogy jellemezzék fegyverek egy háromdimenziós küzdőkörnyezetben egy konzolrendszeren, (Battle Arena Toshinden volt az első). A Tekkenjével és Soul Calibur kiváltságokkal Namco uralta a 3D küzdőjátékpiacot.
Szeptemberen 2005, Namcót szerezték Bandai és a két vállalat, amit együtt olvasztottak össze hogy alakítsa a Namco Bandai Holdingsot, a 3. legnagyobb videójáték-entitást, Japánban. Ilyen, Namco most a Namco Bandai Group egy része.
2006 januárjában egy Namco Bandai leányvállalatot megalapítottak az U.S.-ben hogy mozgó játékokat kezeljen Észak-Amerikában, a Namco Networks America Inc.-nek neveztek.
Működés az újakkal következő-informál platform, Namco képes, hogy mobiltelefonokba forduljon balra a bevált árkádjátékaik közül sokat. 2006 márciusában Namco Networks szintén kinyitott egy elektronikus kereskedelem-operációt, www.clubNAMCO.com felajánlás a hivatalos áru Namco játékokon alapozott.
Namcót képviseli a szám 765 és ez a szám vagy egy variáció mint 7650 a játékaik közül többen jelenik meg. A 7 in japán van "nana" rövidült Nának; 6 japánul muttsu, megrövidítik m; az 5 in japán van megy, hangtalan alakba változott co. 765 = Na-m-co
|